středa 1. února 2012

Co se chystá v Minoru a v Mitte

Caffé Minor si pro nás připravilo ochutnávku espressa z nové bulharské pražírny My Gourmet Café. Chtěl jsem si o téhle pražírně přečíst víc, ale stránky mají jen v azbuce. Google překladač! Podle internetové prezentace mají podobnou filosofii jako Doubleshot.cz - nabízet kvalitní, čerstvou a dostupnou kávu. Nabídku mají rozdělenou podle zemí, odkud káva pochází, a trochu jsem se bál, ža vlastně nabízí směsi odlišené pouze zemí původu. Naštěstí to byl jen první dojem, po rozkliknutí se o kávě dozvíte téměř vše, včetně nadmořské výšky a polohy farmy. Jejich espresso můžete v minoru ochutnat dnes a zítra (středa 1. 2. a čtvrtek 2. 2.) vždy v odpoledních hodinách.

A když už jsme u toho Minoru... Zítra (čtvrtek 2. 2.) se tam od 10 hodin koná výběrové řízení na baristu. Hlavní bude pohovor, ukázka dovedností je dobrovolná. Dost jsem uvažoval, že bych to šel zkusit, ale nakonec z jistých důvodů nepůjdu. Nakonec jsem tam šel, tak uvidím, jak to dopadne. Mám z toho celkem dobrý pocit.

Café Mitte si také připravilo jednu ochutnávku a nebojím se napsat, že exkluzivní. Opravdovou pecku. A musím se pochlubit, že jsem se na umožnění téhle ochutnávky podílel. Snad už to můžu prozradit, bude to několik káv z americké pražírny Intelligentsia Coffee. Tahle kultovní pražírna patří k takzvané velké trojce třetí kávové vlny (spolu se Stumptown Coffee Roasters a Counter Culture Coffee) a rozhodně je to jedna z nejlepších pražíren na světě. Bohužel ale kávu neposílají do Evropy. Naštěstí se sem ale ze Spojených států chystá kamarád mého kolegy, který nám lahůdky z Intelligentsia Coffee přiveze.

Těšíte se?

Žádné komentáře:

Okomentovat